Autopesu teenused 100% raha tagasi garantiiga – miks me seda teeme?

Autopesu teenused 100% raha tagasi garantii tagamaad.  Kuidas me selleni jõudsime ja miks me seda teeme?

Algas nii.

“Naised saunas rääkisid”, et üks meie nn konkurent tahab tulla meie tööd kontrollima ja see juures mängima väga pesuteenuste teadlikku autoomanikku. Mina mõtlesin, et mis siis ikka? Tulgu. Ega me nii kehvad ka ei ole ju. Jutu käigus formeerus küsimus: Kas selleks, et saada Tasku Autopesulas hea teenindus peab ise olema autopesula omanik? Tegelikult peavad  kõik meie kliendid saama sellise teeninduse, et isegi konkureerival autopesula omanikul ei oleks midagi ette heita.

 

10 aastat kogemust ei tee veel spetsialistiks.

Minu meelest saab siin tuua paralleeli koolis käimisega. Mõned käivad koolis ja heal juhul jääb midagi meelde ka. Teised aga õpivad koolis õpetatavat programmi ning õpivad väga palju ise juurde, kuna neid huvitab see teema. Täpselt sama moodi on ka autopesulas töötanud inimestega. Olen kokku puutunud inimestega, kes väidavad ennast olevat 10-15 aastase autopesula kogemusega, aga õpeta neid ikka nagu algajaid. Mõnikord ei teata põhilisi tõdesid, aga enamasti lihtsalt ei olda harjunud tähele panema tööalaseid pisiasju.

Arusaadav on ka see, et igas pesulas tehakse asju natuke omamoodi ning kui see kogemustega inimene teeb mõne äparduse, siis teen selget vahet, mis on lihtsalt teine kogemus-harjumus ja mis on kehva töö tegemine.

Minul on ka 10 aastat kogemust nagu paljudel teistel. Et sellest kogemusest oleks kliendile ka kasu, pakumegi Tasku Autopesulaga välja 100% raha tagasi garantii. Täpsemalt: kõik on teenustes nii, nagu lubatud, või on teenus kliendile TASUTA. Vaata tingimusi lähemalt SIIT.

 

Autopesunduses on paras bardak.

Eks autopesu turul käib ka kõva hinnasõda. Nii nagu ettevõtluses ikka. Väga palju reklaamivad pesulad soodsat hinda. Samuti reklaamitakse ennast stiilis:  “10 aastat kogemust”, “Parim hind”, “Parima hinna ja kvaliteedi suhe” jne. Ei midagi konkreetset. Tegelikult ei kirjutata lahti, mida täpselt klient selle raha eest saab ja mille eest vastutatakse.

Meie olla konkreetsed ja ausad, kes kirjutavad oma teenused lahti lausa liigutuste kaupa. Kirjeldame ära, mida pakume ja mille eest vastutame. See, et üks liigutus svammiga valesti (vt näiteks põhjaliku autopesu garantii tingimusi) võib tähendada, et inimene saab raha tagasi, on ikka väga konkreetne pakkumine. Ütleme välja ka nn varjatud eesmärgi. Soovime, et mitmed konkurendid hakkaksid ka rohkem pingutama (mitte ei vorbi tööd “kihku-kähku” ja seda odava hinna eest). Positiivne mõju autopesu turule igas mõttes.

 

Õiglane turundus.

Tahame saata välja konkreetse turundussõnumi, et teeme kvaliteetset tööd ja kui ei saa hakkama, siis vastutame selle eest. See on ju konkreetne. Väga levinud ja konkreetsete vigade eest maksame kogu raha tagasi. Sellega loomulikult loodame kiirendada “suust suhu info levimist”.

Tahame mitmetelt konkurentidelt ära võtta pm ainukese turundusvõtte (teiste pesulate mustamine). Nimelt, alates nende reeglite käivitumisest ei ole võimalik meie kohta öelda, et peseme kehvasti. Kui mõne vea pärast saab klient raha tagasi, siis on ikkagi tasuta teenuse kohta hea tulemus ja kindlasti turul parima hinna ja kvaliteedi suhtega 🙂 . Või mis?

 

Alati kõrgete eesmärkidega.

Olen alati tahtnud pakkuda parimat teenust. Sellel on minu isikuga seoses kaks põhjust. Esiteks olen mõnes mõttes alati äärmuslik: kui teha, siis korralikult ja kui ei tee korralikult, siis ei tee üldse.

Teine põhjus siis nn “psühhotraumaga” ja turundusega. Paljud mäletavad mind veel tippspordi aegadest. Osade töötajate ja partnerite arvamus on olnud selline, et nüüd peaks küll kõik tahtma minu pesulas teenust võtta. Mina ei ole kordagi mõelnud teisiti, kui et inimene tahab head teenust sõltumata sellest, kes seda pakub. Kui pakkuja on kuulus, siis halva teenuse pakkumine töötab kahjulikult palju rohkem kui tavalise teenuse pakkuja puhul. Teisisõnu: et ma olen mõne jaoks veel kuulus, on meile kasulik ainult siis, kui Tasku Autopesula pakub järjepidevalt head teenust. Selle nimel me pingutamegi.

 

Kiirem areng.

Olles töötanud ligi aasta start-up ettevõttes (Sportlyzer) õppisin ma selle juhilt Tõnis Saagilt (ka minu kunagine võitluskaaslane karate päevilt), kuidas firma juhtimises on võimalik teha asju kiirelt. Sellest sõltub õppimise kiirus.

Igaüks, kellele olen “100% raha tagasi garantii” mõttest rääkinud, on mind hoiatanud riskide eest, et maksame ennast pankrotti. Mina arvan, et see on turunduskulu, mille muidu maksaks google-le, fb-le või mõnele raadiole ja nii iga aasta.  Aga tegelikult ei ole ju vahet, kellele ma selle turundusraha maksan. Võib-olla ongi isegi parem, kui maksame raha tagasi Eesti inimestele, mitte välismaisele interneti gigandile 🙂 .

Kuna oleme võtnud vastutuse oma tegude eest, siis usun, et oleme selle esimese aastaga arenenud ettevõttena ja meeskonnana rohkem, kui mõni pesula 5 või 10 aastaga. Meie meeskonnas on kuni 1 aastase autopesula kogemusega inimesi 3. Praeguseks olen näinud sellist progressi, et julgen välja minna 100%-i reeglitega.

Regulaarne põhjalik järelkontroll on tegelikult päris ajamahukas tegevus. Ma peaks seda muidu ise tegema, aga mul ei ole selleks aega. Seetõttu me “palkamegi” järelvaatajaid klientide hulgast. “Tasuks” tulemuslik töö (vigade leidmise) eest, on teenuse raha tagasi saamine 🙂 . Igati win-win situatsioon minu arust. 

 

Meenutus vanast ajast.

Siis, kui ma alles alustasin autopesulatega ja ise põhimõtteliselt ei teadnud veel autopesundusest midagi, viisin oma töölised Tallinnasse koolitusse. Pärast koolitust oli mitmeid olukordi, kus ütlesin töölistele, et näe, seda või teist uut võtet võiks kasutada parema tulemuse saavutamiseks. Mulle vastati:” aa, ma teadsin seda ennegi”.  Minul tekkis jälle küsimus, et miks te siis ei kasuta neid teadmisi?

Järeldada saab vaid seda, et inimesed ongi sageli mugavad ja alamotiveeritud ning ainult keeldude käskudega neid ei suuna. Täna on mul see vist õnnestumas: luua motiveeritud kiirelt arenev meeskond. Algus on tehtud. Aeg näitab, kuhu me välja jõuame.  

Marko Luhamaa
omanik ja juhataja - Tasku Autopesula
Tegelenud autopesulatega aastast 2006. Endine tippsportlane (raskekaalu maailmameister karates). Tegelnud autokeemia edasimüümisega alates 2008. Tasku Autopesula omanik alates 2016 märts. Alati kõrgete eesmärkidega.
Marko Luhamaa on EmailMarko Luhamaa on FacebookMarko Luhamaa on GoogleMarko Luhamaa on Linkedin