E-poe kasutustingimused

1. Üldtingimused

1.1. taskuautopesula.ee on Tasku Autopesula OÜ-le, registrikood 11489470, aadress Turu 2, Tartu 51014 (edaspidi Müüja) kuuluv ostukeskkond (edaspidi E-pood), mille vahendusel toimub Toodete ja Teenuste müük kliendile (edaspidi Klient).

1.2. Tingimused kehtivad õigussuhtele, mis tekivad Kliendi ja Müüja vahel seoses E-poest Toodete ja teenuste ostmisega.

1.3. Müüja ja Klient juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest, teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning E-poe kasutustingimustes kokkulepitust.

 

2. Hinnad

2.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.2. Müüjal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu. Kui E-poes kasutaja esitas ja tasus tellimuse siis kohustub Müüja tarnima kasutajale vastavad tooted ja osutama teenused tellimuse hetkel kehtinud hindadega.

2.3. Müüjal osutajal on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on E-poes toote hind olnud ekslik. Sellisel juhul tagastatakse Kliendile tema poolt tasutud ostusumma.

 

3. Tooted

3.1. E-poes kuvatavad Tooteid ei ole võimalik ostule eelnevalt Müüja juures proovida.

3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode laost puudub , ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Sellisel juhul Müüja kontakteerub Kliendiga ja pakub välja asendustoote, võimaliku uue kohaletoimetamise aja või tagastab Kliendile ostusumma hiljemalt 14 päeva jooksul.

3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest  ja Teenustes on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.

 

4. Ostu sooritamine

4.1. Klient valib E-poes välja sobilikud Tooted või Teenused ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.

4.2. Kui Klient on sobilikud Tooted või Teenused lisanud ostukorvi, on Kliendil võimalik kontrollida ostukorvi sisu klikkides nupule “Vaata ostukorvi”. Ostukorvi sisu õigsuse korral klikib Klient nupul “Jätka ostmist”, mille järel suunatakse Klient tellimuse vormistamise juurde.

4.3. Füüsilise toote Tellimuse vormistamiseks täidab Klient nõutud väljad ning valib sobiva SmartPOSTi pakiautomaadi, kuhu Tooted saadetakse. Sooduskoodi olemasolu korral tuleb see sisestada Tellimuse vormistamisel, kus süsteem arvutab allahindluse automaatselt. Seejärel klikib Klient nupul “Esita tellimus”.

4.4. Pärast tellimuse esitamist tasub Klient Toote või Teenuse eest  internetipanga pangalingi vahendusel ning  kinnitab tellimuse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”.

4.5. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.

4.6. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

 

5. Makseviisid

5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB Pank, Nordea Pank ja Danske Bank).

5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas.

5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

 

6. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

6.1. Tellitud Tooted toimetatakse Kliendi poolt valitud SmartPOSTi pakiautomaati 10 kuni 21 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamisest.

6.2. SmartPOSTi kohaletoimetamise tasu on ühe saadetise kohta 2.99 EURi, mille eest Klient tasub ostu sooritamisel.

 

7. Tagastamisõigus

7.1. E-poest ostetud Toodetele kehtib 14 päevane tagastusõigus vastavalt võlaõigusseaduse §-le 56.

7.2. Tagastatav Toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. Juhul kui Toote tagastamisel ilmneb, et Toodet on kasutatud või puudub originaalpakend või Toode on müügiks kõlbmatu Kliendi süül, ei ole Müüja kohustatud toote eest raha tagasi maksma.

7.3. Toote tagastamiseks tuleb tagastatav Toode saata Tartu Tasku Keskuse SmartPOSTi pakiautomaati kasutades Saaja telefoninumbrit 5511300 ja märkides Saajaks Tasku Autopesula OÜ. Pakendisse tuleb lisada müügiarve ja kirjalik avaldus kauba tagastamiseks.

7.4. Tagastamisel kantakse Kliendile raha tagasi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul pärast Toote kättesaamist Müüja poolt.

7.5. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud tasub Klient.

 

8. Pretensioonide esitamise kord

8.1. E-poest müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.

8.2. Võlaõigusseaduse §-st 222 lg-s 1 sätestatust tulenevalt on Kliendil õigus Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral nõuda Toote parandamist või asendamist. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud Müüja. Vahetuste ja tagastamiste käsitlemine võtab aega kuni kolm (3) nädalat.

8.3. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

 

9. Privaatsuspoliitika

9.1. Klient annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.

9.2. Müüjale teatavaks saanud isikuandmed (nimi, e-mail, telefoni number) kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Kliendile kauba pakkumiseks.

9.3 Müüja säilitab Kliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud Toodete Kliendile saatmiseks, edastatakse postiteenust osutavale ettevõttele.

9.4. Müüja võib kasutada Kliendi isikuandmeid Kliendile eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel üksnes juhul. Klient võib igal hetkel loobuda turunduslikest teadetest, klikates emaili lõpus vastavat linki või saates vastavasisulise palve e-mailiga tagasi.

9.5. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

9.6. Isikuandmeid töötleb Tasku Autopesula OÜ.

 

10. Vastutus

10.1. Müüjal lasub vastutus kuni toote müügihinna ulatuses.

10.2. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seadusele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel.

10.3. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

 

11. Erimeelsused

11.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamise korral lahendatakse erimeelsused Tartu Maakohtu Tartu Kohtumajas. Kliendil on võimalik pöörduda ka Tarbijakaitseametisse ja/või tarbijakaebuste komisjoni.

 

12. Kasutamistingimused

12.1. Müügilepingus toodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.

12.2. Tellimise hetkel vastavas aknas “I accept the terms & conditions” linnukese märkimisega nõustub Klient, et on tutvunud Müügilepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Müügilepingus toodud tingimustega.

12.3. Müüja ja Kliendi vahel jõustub Müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

12.4. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

12.5. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud  Toote hind ekslik. Sellisel juhul tagastatakse Kliendile tema poolt tasutud ostusumma.

 

13. Klienditugi

13.1. Klienditoe telefon on +372 55 11 300 ja e-posti aadress on info@taskuautopesula.ee

13.2. Klienditugi võtab kõnesid vastu tööpäeviti kella 9.00 ja 16.00 vahel (GMT +2).

13.3. E-kirjadele vastame esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 1 tööpäeva jooksul.