Mis on nende ilusate veemullide praktiline väärtus? Et sellest paremini  aru saada, poleerisime pool autot ja kandsime peale ka vedelklaasi Echelon Zen-Xero Dynamic’u. See artikkel saab olema suhteliselt väheste sõnadega. Siin oleks asjakohane kasutada väljendit: ” 1 pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna!”

Niisiis, head “14 000+ sõnalise” blogi “lugemist”.

Pärast vihma on ikka tore vaadata veemulikesi katusel. Näha on et vähegi kaldu pinna pealt on suur vesi maha jooksnud.

Eks selliseid vett-tõrjuva pinna pilte olete kindlasti ka varem näinud. Et saada paremini aru selle töötluse praktilisest väärtusest, keri aga edasi ja vaata järgmisi pilte.

Nii see asi algas. Jagasin auto pooleks teibiga pooleks ja poleerisin pool autot ära. Kapott sai hiljem ühe katse jaoks veel omakorda pooleks jagatud. Sellest kapoti lisakatsest räägime ühes teises postituses lähemalt.

Vasakul küljel jäi poleerimata vaid tagatiib.

Sellel pildil on olukord selline. Terve tagumine uks on poleeritud, kuid vedelklaas Zen-Xero Dynamic on pandud vaid poolele uksele (pildil vasakul pool).  Pärast vihmase ilmaga sõitu on selgelt näha piir, kus on vedelklaas ja kus ei ole. Üldiselt on seda veidi keerulisem üles pildistada, aga lisaks sellele, et auto on vedelklaasiga puhtam, on selle pinnal ka läige parem. Must värv näeb välja ka tumedam. Mis puutub määrdumisse, siis päris puhas ei ole kuskilt. Aga vedelklaasiga pind on üldilmelt selgelt puhtam ja säravam.

See pilt on juba vihma saanud, sõitmas käinud ja ka parklas veidi tolmanud auto katusest. Nii näeb välja erinevus sisevalguses (Tasku keskuse 0- korruse parklas).

Sama seis on katuse servaga. Mäletatavasti tagatiib jäi poleerimata ja töötlemata. Nõnda on oluline erinevus ka siin näha.

Pärast vihmase ilmaga sõitu. Vist ei ole vaja kumb pool on töödeldud vedelklaasiga. Või mis?

See pilt näitab küll rohkem välja poleerimise erinevust. Päikeselise ilmaga on poleeritud ja vedelkaasiga auto ikka ilusam vaadata. Kui oluline see kellegi jaoks on, on loomulikul iga autoomaniku enda otsustada.

See pilt on ka sisevalguses  tehtud.

Järjekordne pilt auto kapotist. Kommenteerida vist ei ole vaja?

Püüdsin pildile auto tagaosa. Kriimulne ja koledalt lihtsalt jämeda pastaga osaliselt poleeritud pind paremal. Vasakul aga on täpselt nii, nagu üks auto olema peab.

Sama teema veidi teise valguse nurga alt. Jääb täpsel selline mulje, nagu oleks mingi Photoshopi häkk. Aga ei ole. Tavaline töötlemata telefoniga tehtud pilt.

Teema ikka sama.

Mis siis kokkuvõte on? Ei olegi midagi. Vast oli tore ja õpetlik pildimaterjal.

Kui tahad ka sellist töötlust, siis võta ühendust 5511300.